Diakonia-ammattikorkeakoulu | Porin yliopistokeskus | Satakunnan ammattikorkeakoulu | Turun yliopiston opettajankoulutuslaitos, Rauma

FacebookFacebook TwitterTwitter

Rekrytoi osaaja

 

Satakunnan korkeakoulujen yhteisellä lomakkeella yritys tai yhteisö voi ilmoittaa avoimesta työ- ja harjoittelupaikasta samalla kertaa kaikille valitsemilleen korkeakouluille.

Lomake työ- tai harjoittelupaikkailmoituksen jättämiseen.

Tiedot välitetään oppilaitosten ura- ja rekrytointipalveluun sekä Porin Opiskelijataloyhdistys ry:n kautta opiskelijoille. Lomakkeella ilmoitetut avoimet työ- ja harjoittelupaikat löytyvät myös tämän sivun alareunasta.

OHJE: klikkaa linkkiä, saat kohteen tiedot näkyviin - klikkaa linkkiä uudelleen, tiedot menevät piiloon. Jos linkkejä ei näy, aktiivisia hakuja ei ole käynnissä.
 


 

Korkeakoulujen ura- ja rekrytointiasioiden yhteyshenkilöt:
DIAK, rekry.pori@diak.fi
SAMK viestintä, viestinta.samk@samk.fi
UCPori, opiskelijasihteeri, 050 462 3277, opiskelijasihteeri@ucpori.fi
TY OKL (Rauma), Jaana Aikko, 02 333 7169, jaana.aikko@utu.fi



Tarjotut työ- ja harjoittelupaikat

Klikkaa linkkiä, saat kohteen tiedot näkyviin - klikkaa linkkiä uudelleen, tiedot menevät piiloon. Jos linkkejä ei näy, aktiivisia hakuja ei ole käynnissä.

B2B-Myyntipäällikkö

Tyyppi:
Työpaikka
Viimeinen hakupäivä:
29.9.2019
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Tyyppi: Kokoaikainen, vakituinen
Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - valmistunut
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian
Sijainti: Kornetintie 6, 00380 Helsinki
Haku-DL: 29.9.2019

Winpos Oy on toiminut Suomessa vuodesta 1997. Yrityksen toimipaikat sijaitsevat Vaasassa ja Helsingissä. Olemme osa Winpos Group konsernia, joka kuuluu pohjoismaiden johtaviin kassajärjestelmätoimittajiin. Winpos Groupin pääkonttori sijaitsee Uumajassa, Ruotsissa. Konsernilla on Suomen lisäksi toimipaikat myös Tukholmassa (SE), Oslossa (NO), Rönnessä (DK), Hampurissa (GER), Kosicessa (SVK), Lontoossa (UK), Leedsissä (UK) ja Fort Lauderdalessa (US).

Winpos Group työllistää yli 60 kokenutta ja omistautunutta asiantuntijaa, joista yli 30 työskentelee Suomessa. Tarjoamme kokonaisvaltaisia ja edistyksellisiä kassajärjestelmäratkaisuja, jotka perustuvat itse kehitettyihin ohjelmistoihin. Olemme jo toimittaneet ohjelmistolisenssejä noin 15 000 kassapäätteelle yhdeksään eri maahan. Asiakkaamme edustavat eri toimialoja, kuten vähittäiskauppa-, ravintola-, areena-, huvipuisto- ja risteilyalaa. Missiomme on auttaa asiakkaitamme menestykseen luotettavien, innovatiivisten ja kustannustehokkaiden kassajärjestelmien avulla.

Winpos etsii nyt Helsingin tiimiinsä aktiivista B2B-myyntipäällikköä. Tehtävässä liityt tiiviiseen myyntitiimiin vastaamaan Winposin kassajärjestelmäratkaisujen myynnistä prosessin alusta aina palveluiden toimitukseen ja laskutukseen saakka. Pääasiallisiin tehtäviisi kuuluvat muun muassa uusasiakashankinta sekä jo olemassa olevien asiakkuuksien hoito, myyntitapaamiset ja tarjouksien laatiminen.

Etsimällämme henkilöllä on jo kokemusta yrityksille tai kuluttajille suuntautuvasta myynnistä, jonka myötä kehittymispolkusi kohti itsenäistä myyntityötä on nopea. Sinun ei tarvitse olla vielä kokenut myynnin asiantuntija, vaan ennen kaikkea odotamme sinulta innokasta, positiivista ja aktiivista asennetta sekä aitoa kiinnostusta tehtäviä kohtaan. Tulet myös saamaan asiantuntevaa tukea kehittymisesi varmistamiseksi. Kattavan perehdytyksemme myötä saat vastuullesi pienempiä asiakkuuksia ja ajan myötä sinun on mahdollista saada lisää vastuuta ja siirtyä vastaamaan myös Winposin suurasiakkuuksista.

Winposin myyntitiimi on tiivis, kokenut ja hyvällä joukkuhengellä varustettu porukka, jossa jokainen saa vapaat kädet työskennellä omatoimisesti ja kehittyä ammatillisesti. Tarjoamme sinulle hyvän perehdytyksen, jonka osana mentorinasi toimii Winposin kokeneempi myyjä. Lisäksi tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkkauksen, joka perustuu kattavaan pohjapalkkaan ja tuloksen mukaan määräytyvään provisioon, noin 75-25 % suhteella. Winposilla on toimipaikkoja Suomen lisäksi ympäri maailmaa, joka mahdollistaa myös kansainvälisiin tehtäviin siirtymiseen.

Hakijalta odotetaan:
- Aiempaa työkokemusta myynnistä
- Halua kehittyä myyjänä ja sitoutua Winposiin pitkäjänteisesti
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
- Ajokorttia

Lisäksi eduksi katsotaan:
- Kaupallisen alan koulutus
- Kokemus B2B-myynnistä
- Ruotsin kielen osaaminen

Tunnistitko itsesi tästä kuvauksesta? Lähetä hakemuskirjeesi ja CV:si viimeistään 29.9.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/winpos-b2b-myyntipaallikko-9-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi sekä mahdollisen aloituspäivän.

Winposista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.winpos.fi/. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Rekrytointipäällikkö Mikko Lahti (+358 40 049 5946, mikko.lahti[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Winposin työntekijäksi.
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Porin yliopistokeskukselle, Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
Winpos
Yhteyshenkilö :
Mikko Lahti / aTalent Recruiting
Puhelin:
+358 40 049 5946
Sähköpostiosoite:
mikko.lahti@atalent.fi
Katu- tai PL-osoite:
Kornetintie 6
Postinumero ja -toimipaikka:
00380 Helsinki
Www-sivut:
https://www.winpos.fi/
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 16.9.2019

Osto- ja myyntireskontranhoitaja

Tyyppi:
Työpaikka
Viimeinen hakupäivä:
29.9.2019
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Tyyppi: Kokoaikainen, vakituinen
Haettu tausta: Valmistunut
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian
Sijainti: Mänkimiehentie 10, 02780 Espoo
Haku-DL: 29.9.2019

Destaclean Oy on vuonna 1998 perustettu yksityisomisteinen kiertotalousyhtiö. Yritys toimii koko rakennusjätteiden kierrätysketjussa alkaen jätteiden vastaanotosta, päättyen käsittelyvaiheiden jälkeen toimituksiin bio- ja kierrätysmateriaalien hyöty- ja kierrätyskäyttöön. Tunnustuksena työstään kiertotalouden saralla Destaclean on nimetty monena vuotena peräkkäin Sitran kokoamalle Kiertotalouden kiinnostavimmat -yritysesimerkkilistalle.

Yrityksellä on kolme toimipistettä: pääkonttori ja kierrätysasema Espoon Kauklahdessa, Kelatien materiaalien kierrätysasema Tuusulassa ja Kyläsaaren materiaalien kierrätysasema Helsingissä. Destaclean Oy tulee avaamaan syksyllä 2019 neljännen materiaalien kierrätysaseman Tampereelle. Yhtiö vastaanottaa ja lajittelee rakennustyömaiden purkutuotteet kierrätysasemillaan. Syntyneet materiaalijakeet käsitellään mekaanisin puhdistus- ja hienonnusmenetelmin energiatuotannon ja uusiotuotteiden raaka-aineiksi. Yrityksellä on kaikkiaan yli 20 vuoden kokemus kierrätyspuumurskeen valmistuksesta. Destaclean Oy:llä on omaa henkilöstöä 15 ja vakituisten urakoitsijoiden tuotannon ja logistiikan henkilöitä 20.

Destaclean etsii oma-aloitteista, hyvillä vuorovaikutustaidoilla varustettua osto- ja myyntireskontran hoitajaa Espooseen. Vastuullasi ovat erilaiset osto- ja myyntireskontraan liittyvät tehtävät, kuten ostolaskujen tiliöinti ja myyntilaskujen tekeminen. Toivomme, että sinulla on jo jonkin verran aiempaa työkokemusta reskontranhoidosta, sillä vastaat osto- ja myyntireskontrasta itsenäisesti. Teet myös tiiviisti yhteistyötä eri sidosryhmien, erityisesti asiakkaiden ja tilitoimiston kanssa, joten odotamme sinulta hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja sekä halua työskennellä eri sidosryhmien kanssa. Toivomme, että sinulla on myös kokemusta jonkin taloushallintojärjestelmän käytöstä, jotta voit hypätä itsenäiseen rooliin mahdollisimman nopeasti.

Destacleanin kasvaessa tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä roolissa ja ottaa kokonaisvaltaisesti ja itsenäisesti vastuualueita hoidettavaksesi. Tarjoamme sinulle myös kiinnostavan, muuttuvan ja monipuolisen työympäristön sekä mahdollisuuden päästä seuraamaan sekä Destacleanin kiertotalouskonseptin että koko toimialan kehitystä ja muutosta.

Tarjoamme sinulle:
- Paikan voimakkaasti kasvavassa yrityksessä sekä työn kiinnostavalla, jatkuvasti kehittyvällä toimialalla
- Vastuullisen ja itsenäisen tehtävänkuvan
- Etätyömahdollisuuden

Hakijalta odotetaan:
- Tutkintoa tehtävään soveltuvalta alalta (esim. tradenomi tai merkonomi)
- Aikaisempaa työkokemusta taloushallinnon tehtävistä sekä kokemusta jonkin taloushallintojärjestelmän käytöstä
- Oma-aloitteista ja itsenäistä työskentelyotetta
- Halua ja kykyä laadukkaaseen vuorovaikutukseen erilaisten ihmisten kanssa
- Sujuvaa suomen kielen osaamista
- MS Office-osaamista

Lisäksi eduksi katsotaan:
- Aiempi kokemus kiertotalouden toimialalta tai erityinen kiinnostus alaa kohtaan

Mikäli kiinnostuit Osto- ja myyntireskontranhoitajan tehtävästä Destacleanilla, lähetä hakemuskirjeesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 29.9.2019 mennessä seuraavan linkin kautta: https://apply.atalent.fi/destaclean-osto-ja-myyntireskontranhoitaja-9-2019. Kerrothan hakemuksessasi myös mahdollisen aloitusajankohdan.

Destacleanista voit lukea lisää osoitteessa: http://www.destaclean.fi/. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Rekrytointikonsultti Otto Seppälä (+358 44 055 0317, otto.seppala[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Destacleanin palvelukseen.
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Porin yliopistokeskukselle, Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
Destaclean
Yhteyshenkilö :
Otto Seppälä / aTalent Recruiting
Puhelin:
+358 44 055 0317
Sähköpostiosoite:
otto.seppala@atalent.fi
Katu- tai PL-osoite:
Mänkimiehentie 10
Postinumero ja -toimipaikka:
02780 Espoo
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 16.9.2019

Controller

Tyyppi:
Työpaikka
Viimeinen hakupäivä:
29.09.2019
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Tyyppi: Kokoaikainen, vakituinen
Haettu tausta: Valmistunut - muutama vuosi työkokemusta
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian
Sijainti: Mänkimiehentie 10, 02780 Espoo
Haku-DL: 29.9.2019

Destaclean Oy on vuonna 1998 perustettu yksityisomisteinen kiertotalousyhtiö. Yritys toimii koko rakennusjätteiden kierrätysketjussa alkaen jätteiden vastaanotosta, päättyen käsittelyvaiheiden jälkeen toimituksiin bio- ja kierrätysmateriaalien hyöty- ja kierrätyskäyttöön. Tunnustuksena työstään kiertotalouden saralla Destaclean on nimetty monena vuotena peräkkäin Sitran kokoamalle Kiertotalouden kiinnostavimmat -yritysesimerkkilistalle.

Yrityksellä on kolme toimipistettä: pääkonttori ja kierrätysasema Espoon Kauklahdessa, Kelatien materiaalien kierrätysasema Tuusulassa ja Kyläsaaren materiaalien kierrätysasema Helsingissä. Destaclean Oy tulee avaamaan syksyllä 2019 neljännen materiaalien kierrätysaseman Tampereelle. Yhtiö vastaanottaa ja lajittelee rakennustyömaiden purkutuotteet kierrätysasemillaan. Syntyneet materiaalijakeet käsitellään mekaanisin puhdistus- ja hienonnusmenetelmin energiatuotannon ja uusiotuotteiden raaka-aineiksi. Yrityksellä on kaikkiaan yli 20 vuoden kokemus kierrätyspuumurskeen valmistuksesta. Destaclean Oy:llä on omaa henkilöstöä 15 ja vakituisten urakoitsijoiden tuotannon ja logistiikan henkilöitä 20.

Etsimme Destacleanille liiketoimintalähtöistä Controlleria Espooseen. Controllerina vastaat Destacleanin taloudesta kokonaisvaltaisesti ja työtehtäviisi kuuluvat monipuoliset sisäisen laskennan tehtävät, kuten budjetointi, päivittäinen talousseuranta ja raportointi eri sidosryhmille. Tehtävässä vastaat myös ulkoisen laskennan oikeudellisuudesta yhdessä tilitoimistomme kanssa. Lisäksi pääset vastaamaan taloushallintomme kehittämisestä, sillä haluamme pysyä muun muassa järjestelmien ja raportoinnin suhteen kehityksen aallonharjalla.

Odotamme sinulta soveltuvaa tutkintoa ja aiempaa kokemusta vastaavanlaisista taloushallinnon tehtävistä. Edellytämme sinulta myös tarkkuutta, huolellisuutta ja analyyttistä työskentelyotetta. Tehtävässä sekä kyky itsenäiseen työskentelyyn että vuorovaikutustaidot eri sidosryhmiin ovat tärkeitä. Toimialamme jatkuvasti kehittyessä toivomme, että suhtaudut muutoksiin innokkaasti.

Destacleanin Controllerina pääset vastuulliseen tehtävään, joka tarjoaa sinulle tilaisuuden kehittyä ja kasvaa roolisi sisällä. Kanssamme pääset perehtymään kiinnostavaan ja ajankohtaiseen kiertotalouden toimialaan kasvavassa yrityksessä. Tarjoamme sinulle myös kilpailukykyisen palkan ja joustavat etätyömahdollisuudet.

Hakijalta odotetaan:
- Tutkintoa tehtävään soveltuvalta alalta (esim. KTM, tuotantotalouden DI tai tradenomi)
- Aiempaa työkokemusta vastaavista taloushallinnon tehtävistä
- Huolellista ja liiketoimintalähtöistä työskentelyotetta
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista
- MS Office-osaamista

Lisäksi eduksi katsotaan:
- Aiempi kokemus kiertotalouden toimialalta tai erityinen kiinnostus alaa kohtaan
- Kokemus taloushallinnon kehityshankkeista

Mikäli kiinnostuit Controllerin tehtävästä Destacleanilla, lähetä hakemuskirjeesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 29.9.2019 mennessä seuraavan linkin kautta: https://apply.atalent.fi/destaclean-controller-9-2019. Kerrothan hakemuksessasi myös mahdollisen aloitusajankohdan.

Destacleanista voit lukea lisää osoitteessa: http://www.destaclean.fi/. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Rekrytointipäällikkö Mikko Lahti (+358 40 049 5946, mikko.lahti[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Destacleanin palvelukseen.
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Porin yliopistokeskukselle, Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
Destaclean
Yhteyshenkilö :
Mikko Lahti / aTalent Recruiting
Puhelin:
+358 40 049 5946
Sähköpostiosoite:
mikko.lahti@atalent.fi
Katu- tai PL-osoite:
Mänkimiehentie 10
Postinumero ja -toimipaikka:
02780
Www-sivut:
http://www.destaclean.fi/
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 16.9.2019

Software Engineer (.NET, C#)

Tyyppi:
Työpaikka
Työn/harjoittelun alkamis- ja päättymisaika:
As soon as possible, negotiable
Viimeinen hakupäivä:
26.9.2019
Työstä/harjoittelusta maksettava palkka (€):
Neuvoteltavissa
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Type: Full-time, permanent
Preferred background: Experience in software development
Work hours: 37,5 hours per week
Starting date: As soon as possible, negotiable
Location: Tekniikantie 14, 02150 Espoo
Application deadline: 26.9.2019

Prosys OPC is an agile company of 20 people, delivering both demanding customized software solutions and industrial IoT technologies. Our customers are from 45 countries around the world with a focus on Central and Northern Europe. We strive to invest in well-being at work and good teamwork where everyone has the opportunity to participate in improving working conditions. We take responsibility for all the products and solutions we make together and you have the opportunity to bring new ideas to our house. We invest in quality and strive to be the best in the world in our field. You can familiarize yourself with Prosys OPC and our client projects here: https://www.prosysopc.com/.

Currently we are looking for a Software Engineer (.NET, C#) to join our development team. In this position you have an opportunity to grow professionally and become an expert of industrial internet technologies! First you will focus on developing customized software solutions for our domestic clients. These are enterprise systems for digital leaders of their industries. As your experience and skills grow, you have an opportunity to be part of our international client projects, especially related to OPC UA, the Industry 4.0 communication and other industrial internet technologies.

Your day to day tasks consist of developing for example high level API:s and integration microservices, using modern tools and technologies to satisfy our various customer requirements. Depending on your skills and interests, you may also participate in frontend development. You might be working for more than one client project at a time, which typically last from a couple of weeks to over a year. All work is done from our office in Otaniemi, Espoo so you’ll get to work closely with our team, consisting of 20 software development professionals. As an organization Prosys OPC is flat, agile and growing.

This role can be adjusted according to your prior experience and interests; you can be an experienced developer or in the beginning of your career. More important is your interest in programming and learning. We expect you to have experience in software development and skills in .NET and C#. We are preferably looking for someone who could work full-time. However, some flexibility with work hours can be negotiated if you need to finalize your studies, for example.

We expect:
- An interest in programming and software development
- An understanding of .NET and programming skills in C#
- Work experience in software development
- An ability for logical thinking and problem solving
- Good skills in English

We consider as an asset:
- Skills in Finnish
- Relevant hobby/side projects
- Relevant technical studies
- Skills in Java and/or front-end technologies (JavaScript, Angular etc.)
- Experience from B2B businesses, industrial production or automation

We offer:
- A position which enables your professional growth and becoming an expert of industrial internet technologies
- A chance to work as part of a team at our own office - we won’t lease you to clients
- Easy-going colleagues and shared interest for technologies
- An opportunity to work in international client projects and even travelling abroad to meet the clients, if that’s what you are interested in
- Good introduction and support from colleagues. You will be paired with a mentor to kickstart your journey with us
- Trainings to master our core technologies (e.g. OPC UA)
- Flexibility in work hours, competitive salary and benefits (e.g. broad health care, dental care, massage, Smartum)

In this position you will be employed directly to Prosys OPC.

Sounds like you? Please submit your application letter and CV (in PDF) by latest 26th of September 2019 here: https://apply.atalent.fi/prosys-opc-software-engineer-net-c-9-2019 Please mention your salary request and possible starting date and attach any links that could be useful for us to check out (for instance GitHub, Bitbucket, LinkedIn).

For more information about the recruitment process contact aTalent’s Recruitment Manager Anna Kerava (+358 44 204 9486, anna.kerava[at]atalent.fi).
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Diakonia-ammattikorkeakoululle, Porin yliopistokeskukselle, Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
Prosys OPC
Yhteyshenkilö :
Anna Kerava / aTalent Recruiting
Puhelin:
+358 44 204 9486
Sähköpostiosoite:
anna.kerava@atalent.fi
Katu- tai PL-osoite:
Tekniikantie 14, 02150 Espoo
Postinumero ja -toimipaikka:
02150 Espoo
Www-sivut:
https://www.prosysopc.com/
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 16.9.2019

(Junior) Systems Engineer, kokoaikainen, Analyste Oy, Tampere

Tyyppi:
Työpaikka
Työn/harjoittelun alkamis- ja päättymisaika:
Viimeinen hakupäivä:
29.09.2019
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Oletko kiinnostunut pilviteknologioista? Löytyykö sinulta luonnetta ratkoa teknisiä haasteita sekä intoa oppia uusia teknologioita? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme (Junior) Systems Engineer.

Etsimme sinua

Me Studentworkilla etsimme asiakkaallemme, Analyste Oy:lle, omatoimista ja kehittämisintoista (Junior) Systems Engineeriä vakituiseen työsuhteeseen Tampereelle. Tehtävä on kokoaikainen ja tulet aluksi työllistymään Studentworkin kautta asiakkaallemme.

Tässä tehtävässä toimit avainroolissa Analyste Oy:n pilvialustan kehittämisen ja ylläpidon parissa. Työskentelet IT-tuen roolissa Analysten SaaS pilvipalvelussa vastaten infrastruktuurin toimivuudesta, hallinnoinnista ja päivityksistä. Tehtävässä vaaditaan ymmärrystä pilviteknologioista, sekä kokemusta Windows ja Linux ympäristöistä töiden tai opintojen kautta. Tehtävässä teet läheistä yhteistyötä tuotekehitystiimin sekä DevOps-tiimin kanssa.

Työ tarjoaa sinulle upean mahdollisuuden työskennellä monipuolisessa ja haastavassa tehtävässä. Sinua tulee perehdyttämään kokenut Systems Engineer ja pääset kehittämään pilviteknologiaosaamistasi asiantuntijan tasolle. Voit olla jo hieman kokeneempi osaaja tai juniorimpi. Tärkeintä on että olet pilviteknologioista kiinnostunut ja halukas oppimaan uutta ja kehittämään taitojasi.

Analyste Oy:n juuret ulottuvat 1980 -lukuun ja toiminta alkoikin jälleen tutulla nimellä maaliskuussa 2018, kun Basware myi maksuliikenne -liiketoiminnan Verdane Capitalin hallinnoimalle rahastolle. Analystella on vahva historia maksuliikenteen ja kassaennustamisen palveluliiketoiminnasta jo usean vuosikymmenen ajalta. Yritys koostuu noin 60:stä maksuliikenne toimialan ammattilaisesta. Analystellä on tuhansista asiakkaista koostuva ekosysteemi, joiden tarpeisiin kehitetään palveluita alati muuttuvassa digitaalisessa maailmassa. EU:ssa ja maailmalla puhaltavat vahvat muutosten tuulet maksuliikenteen saralla ja Analyste haluaa olla siinä suunnannäyttäjinä. Analysten tuoteperheeseen kuuluvat Analyste Banking ja CashForecast SaaS -palvelut sekä vanhan sukupolven tuotteet Maksuliikenne ja Finance Kassasuunnittelu. Näiden lisäksi tuoteportfolioon kuuluvat Treasury-ammattilaisten käyttämät Dealing, Netting ja Guarantees -modulit. Lisätietoja Analystestä löydät täältä: https://www.analyste.com/

Pääasialliset tehtävät
• Palvelimen ylläpitotehtävät
• Asennusten ja päivitysten tekeminen
• Infrastruktuurin ylläpito ja monitorointi (Azure ja AWS)
• Sisäiset järjestelmäkehitysprojektit

Odotamme sinulta
• Perusymmärrystä pilviteknologioista (AWS/Azure) ja intoa kehittyä niissä
• Soveltuvaa koulutustaustaa (esim. tietojenkäsittelytieteet)
• Hyvää suullista englanninkielen taitoa
• Proaktiivista työotetta ja kehittymishalua
• Tiimityötaitoja ja rohkeutta tuoda omia ideoita esille
• Mahdollisuutta työskennellä ajoittain myös iltaisin/viikonloppuisin

Tarjoamme sinulle (mahdollisuuden)
• Kehittyä pilviteknologioiden asiantuntijaksi
• Hyvän perehdytyksen asiantuntevan tiimin ympäröimänä
• Kannustavan sekä matalahierarkisen työyhteisön tuen
• Motivoivan vuosibonusmallin
• Päästä toteuttamaan kehitysideoitasi
• Työskennellä organisaatiossa jossa ihmisten viihtyvät aidosti ja vaihtuvuus on pientä

Hae tehtävään heti!
Mikäli tunnistit itsesi yllämainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 29.9.2019, mutta nopeus on valttia! Aloitus tehtävässä on joustavasti mutta mahdollisimman pian. Lisätietoja tehtävästä antaa Recruitment Manager Tiia Mäenpää (tiia.maenpaa@studentwork.com)

Lisätietoja Studentworkista
Studentwork on pohjoismainen rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys, joka on erikoistunut opiskelijoihin, vastavalmistuneisiin ja noin viiden vuoden työkokemuksella varustettuihin nuoriin osaajiin. Tärkein tehtävämme on löytää oikeaa osaamista oikeille paikoille – oikeaan aikaan!

Toteutamme tehtäväämme auttamalla yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa, ja uskomme siihen, että nuoret osaajat rakentavat parempaa työelämää. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä tulevaisuuden asiantuntijoille useilta eri aloilta. Työllistämme vuosittain tuhansia nuoria osaajia, ja tarjoamistamme paikoista jopa 80% on kokoaikaisia työtehtäviä. Luomalla oman uratilisi kotisivuillamme liityt osaksi verkostoamme, josta löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen.

Lue lisää ja hae tehtävää: https://www.studentwork.fi/job?id=103069
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
Analyste Oy / Studentwork
Yhteyshenkilö :
Tiia Mäenpää
Puhelin:
+358504637212
Sähköpostiosoite:
tiia.maenpaa@studentwork.com
Www-sivut:
https://www.studentwork.fi/job?id=103069
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 6.9.2019

Rakennusten asiantuntija

Tyyppi:
Työpaikka
Työn/harjoittelun alkamis- ja päättymisaika:
Sopimuksen mukaan
Viimeinen hakupäivä:
19.9.2019
Työstä/harjoittelusta maksettava palkka (€):
neuvoteltavissa
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Tyyppi: Vakituinen
Haettu tausta: Valmistunut
Työaika: Kokoaika
Toivottu aloituspäivämäärä: Joustavasti sopimuksen mukaan
Sijainti: Pakilantie 17, 00630 Helsinki
Haku-DL: to 19.9.2019

Serviz on vuonna 2016 Helsingissä alkunsa saanut mm. asuntojen kuntotarkastuksiin sekä sisäilmatutkimuksiin erikoistunut rakennusten asiantuntijayritys. Kuntotarkastusten ja sisäilmatutkimuksen lisäksi Servizeilä panostetaan aktiivisesti uusien teknologioiden hyödyntämiseen nykyisten ja uusien palveluiden kehittämiseksi. Kaikessa Servizin toiminnassa päämääränä on asiakastyytyväisyys sekä oleellisiin asioihin keskittyminen.

Serviz on täysin kotimainen yritys, jonka omistajat osallistuvat aktiivisesti liiketoimintaan ja joita yhdistää rakkaus rakennuksiin. Mahdollistamme asiakkaillemme turvallisemman asumisen, koska toimintamme päämääränä on mahdollistaa turvallinen ja terveellinen asuminen.

Serviz etsii nuorekkaaseen joukkoonsa aktiivista rakennus- tai talotekniikan insinööriä kuntotarkastusten pariin pääkaupunkiseudulle! Tässä työtehtävässä pääset tekemään kiinteistöjen kuntotarkastuksia, rakenteiden kuntotutkimuksia ja sisäilmatutkimuksia Servizin asiakastarpeisiin räätälöidyn palvelun kautta. Servizin kehittämät nykyaikaiset työvälineet tukevat sinua työssäsi ja antavat sinulle eväät ajankäyttösi optimoimiseen ja työssäsi onnistumiseen.


Teet töitä osana kuuden hengen asiantuntijayhteisöä, jossa sinulla on tilaa kehittyä oman osaamisesi raameissa. Servizillä ei mikromanageerata ja tarjolla on vapauksia oman aikataulun suunnitteluun. Avoin ja joustava työyhteisö tarjoaa mahdollisuuden myös etätyöhön. Tavoitteena on kasvaa orgaanisesti ja kasvattaa markkinaosuutta, joten aktiivinen ja tavoitteellinen työote auttaa sinua menestymään työssäsi.

Työ sisältää paljon kohteisiin liikkumista, joten tarvitset työssäsi ajokorttia. Omaa autoa et tarvitse, sillä saat sellainen käyttöösi Servizin puolesta. Sinulla on rakennus- tai talotekniikan korkeakoulututkinto sekä työkokemusta rakennusalalta esimerkiksi kesätöiden tai harjoittelun kautta. Rakennusalan vähintään insinööritasoisen koulutuksen hankkinut henkilöstö on yksi Servizin asiakaslupauksista. Työ soveltuu erinomaisesti uransa alkuvaiheessa olevalle tekijälle, sillä pääset aluksi työskentelemään kokeneemman mentorin rinnalla. Työkokemusta tärkeämpänä pidämme motivaatiota kehittyä alan asiantuntijaksi.

Hakijalta odotetaan:
-Rakennustekniikan tai talotekniikan korkeakoulututkintoa (RKM/RI/DI)
-Järjestelmällistä, itsenäistä ja aktiivista työotetta
-B- ajokorttia
-Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:
-Työmaakokemus esimerkiksi harjoitteluiden tai kesätöiden kautta

Tarjoamme sinulle:
-Monipuolisen ja joustavan työn kehittyvässä organisaatiossa
-Nykyaikaiset työvälineet, joiden avulla pystyt keskittymään olennaiseen paperitöiden sijaan
-Kilpailukykyisen palkkamallin (pohja + provisio)
-Mahdollisuuden etätyöhön
-Kattavat työterveyspalvelut sekä tuen työhyvinvointiisi
-Kannustamme aktiiviseen elämäntapaan ja tuemme rahallisesti vapaa-ajan liikuntaharrastuksiasi

Mikäli olet oikea henkilö täyttämään nämä saappaat, lähetä hakemuksesi sekä CV:si viimeistään 19.9.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/serviz-oy-kiinteistojen-kuntoasiantuntija-9-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän.

Servizistä voit lukea lisää osoitteessa: https://kunnontarkastus.fi. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Milla Saari (+358 50 524 1998, milla.saari[ät]atalent.fi). Minut saa parhaiten kiinni sähköpostitse.

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Servizin palvelukseen.
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
Serviz Oy
Yhteyshenkilö :
Milla Saari / aTalent Recruiting
Sähköpostiosoite:
milla.saari@atalent.fi
Postinumero ja -toimipaikka:
Pakilantie 17 00630 Helsinki
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 6.9.2019

Sähkö/Automaatioinsinööri

Tyyppi:
Työpaikka
Viimeinen hakupäivä:
22.9.2019
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Tyyppi: Täysipäiväinen
Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - valmistunut
Työaika: 37,5 h/vko
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan
Sijainti: Valimotie 13 B, 00380 Helsinki
Haku-DL: 22.9.2019

SeaKing Oy on osa kansainvälistä konsernia, joka suunnittelee ja toimittaa “avaimet käteen” -periaatteella catering-järjestelmiä loistoristeilijöihin. Toimitukset ovat täysin asiakkaiden tarpeiden mukaan räätälöityjä mittavia kokonaisuuksia. SeaKing on ollut yhtäjaksoisesti jo yli 30 vuotta alan markkinajohtaja maailmassa. Sen asiakkaita ja yhteistyökumppaneita ovat kaikki alan johtavat varustamot ja telakat. Yhtiöllä on vahva, usean vuoden tilauskanta.

SeaKing Oy etsii nyt joukkoonsa monipuolisista tehtävistä motivoituvaa Sähkö / Automaatioinsinööriä työskentelemään asiakasprojektien ja tuotekehityksen pariin! Tehtävässä pääset suunnittelemaan, toteuttamaan sekä jatkokehittämään SeaKingin innovatiivisia loistoristeilijöiden catering-alueiden energiaa säästäviä ja operoinnin tehokkuutta parantavia valvonta- ja ohjausjärjestelmiä.

Vastaat projektien sähkösuunnittelusta ja olet mukana tekemässä PLC-ohjelmointia, systeemisuunnittelua, sekä järjestelmäintegraatiosuunnittelua laivan muihin järjestelmiin. Lisäksi olet valvomassa asennustöitä ja tekemässä käyttöönottoja risteilyaluksilla. Olet tärkeässä roolissa tukemassa asiakasta järjestelmien käytössä ja energiatehokkaamman laitekäytön omaksumisessa kouluttamalla henkilökuntaa. Vastaat SeaKingillä myös sähkösuunnitteluohjelman ylläpidosta ja kehittämisestä.

SeaKingin valvonta- ja ohjausjärjestelmät keräävät dataa laitteiden käytöstä ja mahdollistavat niiden energiatehokkaamman käytön ja etävalvonnan. Kyseessä on alallaan ainutlaatuinen high-tech-ratkaisu, jolla on selvä positiivinen ympäristövaikutus. Pääset soveltamaan uusimpia innovaatioita ja teknologioita, kuten tekoälyä, osana loistoristeilijöiden automaatiojärjestelmiä. Toimitusprojektit ovat räätälöityjä kokonaisuuksia ja järjestelmiä toimitetaan niin uusille aluksille kuin modernisoitaviin kohteisiin.

Tehtävä sopii insinöörille tai diplomi-insinöörille, joka on perehtynyt opintojensa tai mahdollisesti aiemman työkokemuksensa kautta sähkösuunnitteluun ja logiikkaohjelmointiin. Työskentelyotteeltasi olet käytännönläheinen ja reipas toteuttaja, joka motivoituu ongelmanratkaisusta. Helsingin toimiston lisäksi olet valmis työskentelemään ulkomailla projektien käyttöönottojen ja kouluttamisen tiimoilta. Tehtävä on mukautettavissa niin kokeneemmalle alan osaajalle kuin vastavalmistuneellekin.

SeaKingilla saat erityislaatuisen mahdollisuuden kehittää osaamistasi parhaiden osaajien kanssa ja nousta alan huipulle. Seaking etsiikin nyt henkilöä, joka on valmis sitoutumaan tehtävään pitkäjänteisesti.

Hakijalta odotetaan:
- Sähkö-, automaatio-, tai mekatroniikkainsinöörin, diplomi-insinöörin tai kylmämestarin tutkintoa. Myös valmistumisvaiheessa olevat insinöörit huomioidaan
- Opintojen ja/tai työn kautta hankittua sähkösuunnittelun ja logiikkaohjelmoinnin osaamista
- Pitkäjänteistä työskentelyotetta
- Hyviä vuorovaikutustaitoja ja reipasta asennetta
- Matkustusvalmiutta 50-80 päivää vuodessa (kahden-kolmen viikon jaksoissa)
- Kykyä työskennellä englanniksi ja kansainvälisessä ympäristössä

Lisäksi eduksi katsotaan:
- Marine-alan tuntemus
- Työkokemus sähkö-, automaatio-, tai kylmäalalta
- Asennus- ja käyttöönotto-osaaminen
- Kylmätekniikan osaaminen

Tarjoamme sinulle:
- Aidosti monipuolisen tehtäväkentän
- Kansainvälisen työympäristön ja mahdollisuuden matkustaa mielenkiintoisiin kohteisiin
- Kilpailukykyisen palkkauksen ja edut
- Kokeneiden kollegoiden tuen perehtymisellesi tehtävään

Mikäli tämä tehtävä vaikuttaa kiinnostavalta seuraavalta askeleelta urallasi, lähetä hakemuksesi, viimeisin opintosuoritteesi, sekä CV:si viimeistään 22.9. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/seaking-oy-sahko-automaatioinsinoori-9-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja ensimmäisen mahdollisen aloituspäivän tehtävässä.

SeaKingistä voit lukea lisää osoitteessa: www.seaking.net. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Lisa Jokinen (050 599 1835, lisa.jokinen[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme SeaKing Oy:n palvelukseen.
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Porin yliopistokeskukselle, Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
SeaKing Oy
Yhteyshenkilö :
Lisa Jokinen / aTalent Recruiting
Puhelin:
050 599 1835
Sähköpostiosoite:
lisa.jokinen@atalent.fi
Katu- tai PL-osoite:
Valimotie 13 B
Postinumero ja -toimipaikka:
00380 Helsinki
Www-sivut:
https://atalent.fi/open-position/sahko-automaatioinsinoori
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 6.9.2019

IT Support Specialist

Tyyppi:
Työpaikka
Työn/harjoittelun alkamis- ja päättymisaika:
Mahdollisimman pian
Viimeinen hakupäivä:
17.9.2019
Työstä/harjoittelusta maksettava palkka (€):
Neuvoteltavissa
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Tyyppi: Täysipäiväinen, vakituinen
Haettu tausta: IT-uran alussa tai jo kokeneempi
Työaika: 37,5 h/vko
Toivottu aloituspäivämäärä: mahdollisimman pian
Sijainti: Toinen Savu 4, 01510 Vantaa
Haku-DL: 17.9.2019

PostNord Strålfors kehittää ja tarjoaa viestintäratkaisuja yrityksille, joilla on paljon kuluttaja-asiakkaita. Tavoitteenamme on auttaa asiakasyrityksiämme viestimään paremmin ja älykkäämmin omien asiakkaidensa kanssa. Olemme vahva toimija digitaalisen viestinnän alalla Pohjoismaiden markkinoilla ja ydinosaamistamme on käsitellä suuria määriä muuttuvia tietoja ja jakaa niitä oikeille ihmisille oikeaan aikaan oikean kanavan kautta.​ Tarjoamme asiakkaillemme esimerkiksi laskutusratkaisuja ja omnichannel-viestintäpalveluja. Lisätietoa meistä: https://www.stralfors.fi

Etsimme uutta IT Support Specialistia osaksi Technical First Line -tiimiä. Tehtäviisi kuuluu pääsääntöisesti tuotantoprosessiimme liittyvät tekniset virheselvitykset, esimerkiksi tietoliikenneyhteyksiin ja asiakkaalta tulevan datan rakenteeseen liittyen. Lisäksi ratkaiset yritysasiakkailtamme tulevia teknisiä palvelupyyntöjä sekä monitoroit saapuvia palvelupyyntöjä ja virheselvityksiä. Hyödynnämme Microsoft Dynamics 365 -järjestelmää ja olet asiakkaisiin yhteyksissä viestien välityksellä.

Tiimissäsi työskentelee lisäksesi tiimin vetäjä, yksi kokeneempi IT Support Specialist, sekä kaksi järjestelmäasiantuntijaa, jotka tukevat sinua työssäsi. Tiimille ohjautuvat kaikki PostNord Strålforsin virheselvitys- ja palvelupyynnöt, jotka tiimi ratkaisee itse tai ohjaa eteenpäin organisaatiossa. Kaiken kaikkiaan tehtävänämme on huolehtia, että vastaanottamamme asiakasdatan prosessointi on sujuvaa ja asiakkailtamme tulevat palvelupyynnöt ratkaistaan jouhevasti. Työskentelemme liukuvasti arkisin klo 7-17 välillä. Päivittäisessä työssämme käytämme erilaisia työkaluja, muun muassa Microsoft Dynamics 365, Microsoft AX, UltraEdit, JIRA ja Atlassian Confluence.

Voit olla vastavalmistunut tai jo enemmän kokemusta kartuttanut IT-osaaja, kunhan sinulla on hyvät tietotekniset valmiudet. Toivomme, että olet luonteeltasi oma-aloitteinen, innostut uuden oppimisesta etkä epäröi kysyä apua tarpeen tullen. Pidät ongelmien ratkaisemisesta ja sinulla on kyky nähdä asiat myös asiakkaan näkökulmasta. Olet yhteyksissä suoraan asiakkaisiin, joten odotamme sinulta kykyä kommunikoida ja toimia selkeästi asiakasrajapinnassa. Hoidat työtehtäväsi tarkasti ja vastuullisesti.

Hakijalta odotamme:
- Motivaatiota tehtävää kohtaan ja halua oppia uutta
- Hyviä tietoteknisiä valmiuksia
- Perustason ymmärrystä datarakenteista
- Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi katsomme eduksesi:
- Perusosaaminen JavaScriptistä
- Ymmärrys joistakin seuraavista: Microsoft CRM, Microsoft AX, UltraEdit, JIRA tai Atlassian Confluence
- Aiemman työkokemuksen vastaavista tehtävistä

Tarjoamme sinulle:
- Työkokemusta nopeasti digitalisoituvalla ja kehittyvällä toimialalla sekä mahdollisuutta kehittää omaa osaamistasi. Kiinnostuksesi, osaamisesi sekä työtilanteen mukaan voit osallistua esimerkiksi kehitystiimimme projekteihin.
- Rennon, asiantuntevan ja helposti lähestyttävän työporukan, jolta saat apua ja tukea työllesi. Osaamme pitää työn lomassa myös hauskaa esim. peliturnausten merkeissä!
- Huolellisen perehdytyksen tehtäviisi. Jatkossa voit kasvattaa IT-osaamistasi myös suorittamalla meillä kursseja.
- Mahdollisuuden käyttää tunnin viikossa työaikaa liikunnan harrastamiseen. Toimistomme yhteydestä löytyy esimerkiksi pieni kuntosali, jota saat käyttää vapaasti!
- Muita etuja, kuten esimerkiksi lounasedun ja mahdollisuuden lainata pakettiautoa

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan PostNord Strålforsin palvelukseen.

Mikäli kiinnostuit, lähetä hakemuksesi sekä CV:si viimeistään 17.9.2019 mennessä täällä: https://apply.atalent.fi/postnord-strlfors-it-support-specialist-9-2019 Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän.

Tehtävää, hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Rekrytointipäällikkö Anna Kerava (+358 44 204 9486, anna.kerava[ät]atalent.fi).
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Diakonia-ammattikorkeakoululle, Porin yliopistokeskukselle, Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
PostNord Strålfors
Yhteyshenkilö :
Anna Kerava / aTalent Recruiting
Puhelin:
+358 44 204 9486
Sähköpostiosoite:
anna.kerava@atalent.fi
Katu- tai PL-osoite:
Toinen Savu 4, 01510 Vantaa
Postinumero ja -toimipaikka:
01510 Vantaa
Www-sivut:
https://www.stralfors.fi
Lisätiedot:
Tyyppi: Täysipäiväinen, vakituinen Haettu tausta: IT-uran alussa tai jo kokeneempi Työaika: 37,5 h/vko Toivottu aloituspäivämäärä: mahdollisimman pian Sijainti: Toinen Savu 4, 01510 Vantaa Haku-DL: 17.9.2019 PostNord Strålfors kehittää ja tarjoaa viestintäratkaisuja yrityksille, joilla on paljon kuluttaja-asiakkaita. Tavoitteenamme on auttaa asiakasyrityksiämme viestimään paremmin ja älykkäämmin omien asiakkaidensa kanssa. Olemme vahva toimija digitaalisen viestinnän alalla Pohjoismaiden markkinoilla ja ydinosaamistamme on käsitellä suuria määriä muuttuvia tietoja ja jakaa niitä oikeille ihmisille oikeaan aikaan oikean kanavan kautta.​ Tarjoamme asiakkaillemme esimerkiksi laskutusratkaisuja ja omnichannel-viestintäpalveluja. Lisätietoa meistä: https://www.stralfors.fi Etsimme uutta IT Support Specialistia osaksi Technical First Line -tiimiä. Tehtäviisi kuuluu pääsääntöisesti tuotantoprosessiimme liittyvät tekniset virheselvitykset, esimerkiksi tietoliikenneyhteyksiin ja asiakkaalta tulevan datan rakenteeseen liittyen. Lisäksi ratkaiset yritysasiakkailtamme tulevia teknisiä palvelupyyntöjä sekä monitoroit saapuvia palvelupyyntöjä ja virheselvityksiä. Hyödynnämme Microsoft Dynamics 365 -järjestelmää ja olet asiakkaisiin yhteyksissä viestien välityksellä. Tiimissäsi työskentelee lisäksesi tiimin vetäjä, yksi kokeneempi IT Support Specialist, sekä kaksi järjestelmäasiantuntijaa, jotka tukevat sinua työssäsi. Tiimille ohjautuvat kaikki PostNord Strålforsin virheselvitys- ja palvelupyynnöt, jotka tiimi ratkaisee itse tai ohjaa eteenpäin organisaatiossa. Kaiken kaikkiaan tehtävänämme on huolehtia, että vastaanottamamme asiakasdatan prosessointi on sujuvaa ja asiakkailtamme tulevat palvelupyynnöt ratkaistaan jouhevasti. Työskentelemme liukuvasti arkisin klo 7-17 välillä. Päivittäisessä työssämme käytämme erilaisia työkaluja, muun muassa Microsoft Dynamics 365, Microsoft AX, UltraEdit, JIRA ja Atlassian Confluence. Voit olla vastavalmistunut tai jo enemmän kokemusta kartuttanut IT-osaaja, kunhan sinulla on hyvät tietotekniset valmiudet. Toivomme, että olet luonteeltasi oma-aloitteinen, innostut uuden oppimisesta etkä epäröi kysyä apua tarpeen tullen. Pidät ongelmien ratkaisemisesta ja sinulla on kyky nähdä asiat myös asiakkaan näkökulmasta. Olet yhteyksissä suoraan asiakkaisiin, joten odotamme sinulta kykyä kommunikoida ja toimia selkeästi asiakasrajapinnassa. Hoidat työtehtäväsi tarkasti ja vastuullisesti. Hakijalta odotamme: - Motivaatiota tehtävää kohtaan ja halua oppia uutta - Hyviä tietoteknisiä valmiuksia - Perustason ymmärrystä datarakenteista - Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa Lisäksi katsomme eduksesi: - Perusosaaminen JavaScriptistä - Ymmärrys joistakin seuraavista: Microsoft CRM, Microsoft AX, UltraEdit, JIRA tai Atlassian Confluence - Aiemman työkokemuksen vastaavista tehtävistä Tarjoamme sinulle: - Työkokemusta nopeasti digitalisoituvalla ja kehittyvällä toimialalla sekä mahdollisuutta kehittää omaa osaamistasi. Kiinnostuksesi, osaamisesi sekä työtilanteen mukaan voit osallistua esimerkiksi kehitystiimimme projekteihin. - Rennon, asiantuntevan ja helposti lähestyttävän työporukan, jolta saat apua ja tukea työllesi. Osaamme pitää työn lomassa myös hauskaa esim. peliturnausten merkeissä! - Huolellisen perehdytyksen tehtäviisi. Jatkossa voit kasvattaa IT-osaamistasi myös suorittamalla meillä kursseja. - Mahdollisuuden käyttää tunnin viikossa työaikaa liikunnan harrastamiseen. Toimistomme yhteydestä löytyy esimerkiksi pieni kuntosali, jota saat käyttää vapaasti! - Muita etuja, kuten esimerkiksi lounasedun ja mahdollisuuden lainata pakettiautoa Tässä tehtävässä työllistyt suoraan PostNord Strålforsin palvelukseen. Mikäli kiinnostuit, lähetä hakemuksesi sekä CV:si viimeistään 17.9.2019 mennessä täällä: https://apply.atalent.fi/postnord-strlfors-it-support-specialist-9-2019 Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän. Tehtävää, hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Rekrytointipäällikkö Anna Kerava (+358 44 204 9486, anna.kerava[ät]atalent.fi).
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 4.9.2019

Ohjelmistokehittäjä

Tyyppi:
Työpaikka
Työn/harjoittelun alkamis- ja päättymisaika:
Heti sopivan hakijan löydyttyä
Työstä/harjoittelusta maksettava palkka (€):
Neuvoteltavissa
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Laajan palvelutarjontamme ansiosta myös työtehtävät tulevat olemaan monipuolisia. Tarjolla on esimerkiksi ohjelmistosuunnittelua, applikaatiokehitystä, ohjelmointia sekä testausta backend- ja frontend puolella.

Hakijalta odotamme:

- Vankkaa osaamista ohjelmistoalalta
- Halua kehittyä ja oppia uutta
- Sujuvaa suomen- ja englanninkielen taitoa
- Luovaa ongelmanratkaisukykyä
- Oma-aloitteisuutta ja kykyä hahmottaa suuriakin kokonaisuuksia


Eduksi katsotaan kokemus seuraavista:

- Oliopohjainen PHP-ohjelmointi
- AngularJS-ohjelmointi
- MySQL-tietokannat
- Frontend-kehitys
- Linux, Apache

Tulevaisuuden työpaikkasi on kehittyvällä toimialalla, dynaamisessa ja kannustavassa yrityksessä, jossa on tekemisen meininki! Kaikkein tärkeintä kuitenkin on, että sinulla on loistava asenne. Työajat ovat joustavat, joten pystyt sovittamaan työtehtävät tai mahdollisen harjoittelun opintojen oheen.

Toimi heti! Täytämme paikat sopivien hakijoiden löydyttyä.
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Porin yliopistokeskukselle, Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
WiseNetwork Oy
Yhteyshenkilö :
Lasse Myöhänen
Puhelin:
0400 532 592
Sähköpostiosoite:
lasse.myohanen@wisenetwork.fi
Katu- tai PL-osoite:
Pohjoisranta 11D
Postinumero ja -toimipaikka:
28100, Pori
Www-sivut:
www.wisenetwork.fi
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 27.8.2019

Viestinnän korkeakouluharjoittelija

Tyyppi:
Työpaikka, Harjoittelupaikka
Työn/harjoittelun alkamis- ja päättymisaika:
Harjoittelu alkaa mahdollisimman pian ja kestää noin 4 kuukautta.
Viimeinen hakupäivä:
9.9.2019
Työstä/harjoittelusta maksettava palkka (€):
KVTES:n mukainen
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Työhön tarttuva ja siitä innostuva saa paikan palkitussa Porin kaupungin viestintäyksikössä. Tarjoamme mahdollisuutta oma-aloitteisille, rohkeasti ajatteleville ja ennakkoluulottomille viestinnän korkeakouluharjoittelijoille.

Viestintäyksikön vastuulle kuuluvat viestintä, markkinointi, osallisuus ja tapahtumallisuuden kehittäminen. Tehtävänämme on tukea kaupungin johtamista, strategian toteuttamista ja yhteisöllisyyden kehittymistä, kasvattaa Porin kaupungin ja sen palveluiden tunnettuutta sekä johtaa vetovoimaista kaupunkibrändiä ja luoda ja ylläpitää tavoitteellisia vuorovaikutussuhteita eri sidosryhmien kanssa.

Meillä kaiken tekemisen ytimessä on Pori-brändin johtoajatus, eri kohderyhmien tarpeiden ymmärtäminen, sitoutuneet ihmiset ja dialoginen vuorovaikutus. Työskentelemme 84 000 kaupunkilaisen, 6000 eri henkilöstöryhmiä edustavien työntekijöiden sekä eri verkostojen näkemyksellisenä kumppanina.

Harjoittelu on oiva mahdollisuus tutustua näköalapaikalta julkisen organisaation toimintaan ja viestintäyksikön intensiiviseen arkeen. Harjoittelija pääsee tekemään kiinnostavia työtehtäviä, kehittämään osaamistaan, hyödyntämään vahvuuksiaan ja toteuttamaan ideoitaan osana mukavien ja rautaisten tekijöiden tiimiä.

Unelmiemme harjoittelija on alan korkeakouluopiskelija ja hänestä löytyy ainakin seuraavia ominaisuuksia:
- Oma-aloitteisuutta, reipasotteisuutta, huolellisuutta sekä paloa viestintään ja osallisuuteen
- Valmiutta kääriä hihat ja toimia monenlaisissa tehtävissä sekä tahtoa uuden oppimiseen
- Terävää ajattelua, hyvää kirjallista ilmaisua, valokuvaus- ja videointitaitoa, some-osaamista sekä kiinnostusta intra- ja internet-sivujen kehittämiseen
- Osallistavaa ajattelutapaa ja intoa osallisuuden kehittämiseen. Palvelumuotoilun ja osallistavien menetelmien tuntemus katsotaan eduksi.

Harjoittelu on palkallinen, noin neljän kuukauden mittainen jakso. Harjoittelu alkaa mahdollisimman pian. Syksyn lisäksi meillä on tarjolla harjoittelupaikkoja ympäri vuoden.

Mikäli koet, että sinusta olisi meille harjoittelijaksi, kerro se meille hakemalla tehtävää 9.9.2019 klo 15.00 mennessä osoitteessa kuntarekry.fi. Jos haluat esitellä meille visuaalisen CV:si, sometilisi, työnäytteesi tai itsesi videolla, laitathan ne mukaan hakemukseen. Hakeneista osa valitaan haastatteluun. Haastatteluita pidetään sopivien henkilöiden löydyttyä tai viimeistään torstaina 19.9.2019 klo 12-16 välisenä aikana.
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Porin yliopistokeskukselle, Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
Porin kaupunki
Puhelin:
044 701 0147
Sähköpostiosoite:
viestinta@pori.fi
Www-sivut:
https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/viestinnan-korkeakouluharjoittelijoita-pori-01-19-19/?r=1
Lisätiedot:
Työsuhteen ehdot määräytyvät KVTES:sin mukaan. Työaika on 36,75 h/vko. Katso videolta aiempien harjoittelijoiden kokemuksia: https://youtu.be/9OS5zcawJ3g Täytä sähköinen hakemus, josta muodostuu CV. Skannaa tutkintotodistuksesi sähköisen hakemuksen liitteeksi tai esitä alkuperäiset opinto- ja työtodistuksesi mahdolliseen haastatteluun kutsuttaessa. Jos mahdollisuutta sähköisen hakemuksen tekemiseen ei ole, voit lähettää paperisen hakemuksen osoitteella: Porin kaupunki, HR-yksikkö, PL 47 (Valtakatu 15), 28100 Pori.
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 26.8.2019

(Jr.) Projekti-insinööri

Tyyppi:
Työpaikka
Työn/harjoittelun alkamis- ja päättymisaika:
Sopimuksen mukaan mahdollisimman pian
Viimeinen hakupäivä:
ti 3.9.2019
Työstä/harjoittelusta maksettava palkka (€):
Neuvoteltavissa
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Tyyppi: Täysipäiväinen, vakituinen
Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe/Valmistunut
Työaika: 37,5 h/vko
Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan mahdollisimman pian
Sijainti: Aleksis Kiven katu 27, 00510 Helsinki
Haku-DL: ti 3.9.2019

Rakennuttamo Oy on pääkaupunkiseudulla ja Etelä-Karjalassa toimiva rakennusalan korjausrakentamiseen sekä kiinteistökehitykseen erikoistunut konsulttitoimisto. Tuotamme palveluitamme pääasiassa asunto-osakeyhtiöille, säätiöille ja pääomasijoittajille.



Rakennuttamo Oy etsii nyt kehittymishaluista Projekti-insinööriä kasvamaan osaksi heidän asiantuntijatiimiään Helsingin Vallilaan. Tässä monipuolisessa roolissa pääset toimimaan erilaisten rakennushankkeiden johtamiseen ja ohjaukseen liittyvien tehtävien, kuten aikataulun-, kustannusten-, sekä laadunhallinnan ja tarkastusten parissa. Työnkuvaasi kuuluu projektien johtaminen, suunnittelun ohjaus ja omien halujen mukaan rakennustöiden valvontaa yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa. Tulet toimimaan tiiviisti eri sidosryhmien kanssa, teet ulkoista viestintää sekä osallistut työmaakokouksiin ja tiedotustilaisuuksiin. Projekteja on laidasta laitaan aina korjausrakentamisesta uudisrakentamiseen, ja taloyhtiöistä kirkkoihin. Roolia on mahdollista muokata oman kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan. Lisäksi osaamisesi karttuessa saat vastuullesi omia hankkeita ja projekteja.

Tehtävä sopii aktiivisen ja itsenäisen työskentelyotteen omaavalle ja sosiaalisesti taidokkaalle henkilölle, jolla on pohjana soveltuva koulutus rakennusalalta. Voit olla viimeistelemässä opintojasi tai jo hieman kokemusta kartuttanut osaaja, asenteesi ratkaisee. Sinulla on jonkin verran aikaisempaa kokemusta työmaatyöskentelystä, ja ennen kaikkea halua ottaa lisää vastuuta. Tehtävä tukee hyvin ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja vastuun kautta. Vastavuoroisesti odotamme sinulta sitoutuneisuutta, sekä kykyä ja halua ottaa vastuuta. Tehtävä sisältää käyntejä työmailla ympäri pk-seutua, joten tarvitset B-ajokortin sekä oman auton tai ainakin halukkuutta oman auton hankkimiseen.

Hakijalta odotetaan:
Rakennus- tai talotekniikka-alan korkeakoulutaustaa (AMK/DI)
Työkokemusta työmaalta tai konsulttitoimistosta
Aktiivista ja napakkaa työotetta
Hyviä Ms Office-taitoja
Sujuvaa suomen kielen taitoa sekä hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja
Kohtuullista englannin kielen taitoa
B- Ajokorttia ja omaa autoa tai halukkuutta oman auton hankkimiseen

Eduksi näemme:
Sujuvan ruotsin kielen taidon
Työkokemuksen projekti-insinöörin tehtävistä esim. rakennustyömaan kustannusten- tai laadunhallinnasta tai hankinnoista

Rakennuttamolla pääset työskentelemään kiinnostavissa ja haastavissa asiakasprojekteissa yhdessä tiimisi kokeneempien jäsenten rinnalla. Tiimisi on matalahierarkinen ja rento, ja keskuudessa vallitsee keskinäinen luottamus. Rakennuttamolla halutaan, että töihin on mukava tulla.

Tarjoamme sinulle:

Mielekkäitä urakehitysmahdollisuuksia (esim. projektipäällikkö)
Joustavat työajat
Kattavan perehdytyksen työtehtävään
Pienen ja ketterän yrityksen edut ja mahdollisuudet
Työpaikan kuntosaliedun
Lounas- ja virike-edun
Työterveyspalvelut

Mikäli tämä tehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetä hakemuksesi sekä CV:si viimeistään tiistaihin 3.9.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/rakennuttamo-oy-jr-projekti-insinoori-8-2019 Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja ensimmäisen mahdollisen aloituspäivän tehtävässä.

Lue lisää Rakennuttamosta: https://www.rakennuttamo.fi/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Milla Saari (+358 50 524 1998 tai milla.saari[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Rakennuttamon palvelukseen.
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Diakonia-ammattikorkeakoululle, Porin yliopistokeskukselle, Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
Rakennuttamo Oy
Yhteyshenkilö :
Milla Saari / aTalent Recruiting
Puhelin:
+358 50 524 1998
Sähköpostiosoite:
milla.saari[ät]atalent.fi
Katu- tai PL-osoite:
Aleksis Kiven katu 27, 00510 Helsinki
Postinumero ja -toimipaikka:
00510 Helsinki
Www-sivut:
https://www.rakennuttamo.fi
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 20.8.2019