Diakonia-ammattikorkeakoulu | Porin yliopistokeskus | Satakunnan ammattikorkeakoulu | Turun yliopiston opettajankoulutuslaitos, Rauma

FacebookFacebook TwitterTwitter

Rekrytoi osaaja

 

Satakunnan korkeakoulujen yhteisellä lomakkeella yritys tai yhteisö voi ilmoittaa avoimesta työ- ja harjoittelupaikasta samalla kertaa kaikille valitsemilleen korkeakouluille.

Lomake työ- tai harjoittelupaikkailmoituksen jättämiseen.

Tiedot välitetään oppilaitosten ura- ja rekrytointipalveluun sekä Porin Opiskelijataloyhdistys ry:n kautta opiskelijoille. Lomakkeella ilmoitetut avoimet työ- ja harjoittelupaikat löytyvät myös tämän sivun alareunasta.

OHJE: klikkaa linkkiä, saat kohteen tiedot näkyviin - klikkaa linkkiä uudelleen, tiedot menevät piiloon. Jos linkkejä ei näy, aktiivisia hakuja ei ole käynnissä.
 


 

Korkeakoulujen ura- ja rekrytointiasioiden yhteyshenkilöt:
DIAK, Maija Mäkitalo, 040 869 6026, rekry.pori@diak.fi
SAMK viestintä, 044 710 3052, viestinta@samk.fi
UCPori, opiskelijasihteeri, 050 462 3277, opiskelijasihteeri@ucpori.fi
TY OKL (Rauma), Jaana Aikko, 02 333 7169, jaana.aikko@utu.fi



Tarjotut työ- ja harjoittelupaikat

Klikkaa linkkiä, saat kohteen tiedot näkyviin - klikkaa linkkiä uudelleen, tiedot menevät piiloon. Jos linkkejä ei näy, aktiivisia hakuja ei ole käynnissä.

Account Manager

Tyyppi:
Työpaikka
Työn/harjoittelun alkamis- ja päättymisaika:
Mahdollisimman pian
Viimeinen hakupäivä:
21.11.2018
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Tyyppi: Kokoaika, vakituinen
Haettu tausta: valmistunut
Työaika: 40 h / vko
Toivottu aloituspäivämäärä: mahdollisimman pian
Sijainti: Eteläesplanadi 2, 00130 Helsinki
Haku-DL: 21.11.2018

Datscha on Pohjoismaiden eniten käytetty kaupallisten kiinteistömarkkinoiden tietopalvelu- ja analysointityökalu ja sitä käytetään yli 900 yrityksessä. Datscha on markkinajohtaja, minkä palvelut mahdollistavat aivan uudenlaisen tavan analysoida kiinteistöliiketoimintaa ja seurata kiinteistömarkkinoita. Yritys on perustettu Ruotsissa 1996 ja se on lanseerattu Suomessa 2010. Palvelua käyttävät alan ammattilaiset eri sektoreilta, muun muassa kiinteistömanagerit, -konsultit, pankit, sijoittajat, rakennuttajat, kiinteistönomistajat ja kiinteistöpalveluiden tarjoajat. Datscha auttaa asiakkaitaan optimoimaan ajankäyttöään ja allokoimaan sitä liiketoiminnan kannalta merkityksellisiin asioihin, sekä optimoi yrityksiä päätöksentekoprosesseissa. Voit tutustua Datchaan lisää täältä: http://datscha.fi/

Datscha etsii uutta päämäärätietoista ja yrittäjähenkistä Account Manageria kunnianhimoiseen tiimiinsä. Tässä tehtävässä menestyy henkilö, jolla on halu tehdä tulosta ja vaikuttaa omalla aktiivisella tekemisellä tuloihinsa. Vastuullesi kuuluu koko myyntiprosessi prospektoinnista kaupan clousaukseen. Kontaktoit uusia ja olemassa olevia asiakkaita ja buukkaat omat tapaamisesi. Tapaat aktiivisesti potentiaalisia asiakkaita ja kehität jo olemassa olevia asiakassuhteita. Tulevaisuudessa työnkuvasi tulee painottumaan jo olemassa olevien asiakassuhteiden kehittämiseen. Suurin osa asiakkaista sijaitsee pääkaupunkiseudulla, mutta satunnaisesti tapaamisia voi olla myös muualla Suomessa.

Datschan Suomen tiimi koostuu kolmesta henkilöstä, mutta kollegoita on myös ulkomailla muun muassa Ruotsissa ja Englannissa. Aiempaa kokemusta kiinteistöalalta et tarvitse, vaan sinut perehdytetään tehtävään ja toimialaan. Tehtävä ei edellytä B-ajokorttia.

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyritykseen Datschalle.

Hakijalta odotetaan:
- Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa (amk / yo)
- Aiempaa kokemusta B2B -myyntityöstä (vähintään kylmäsoitot ja tapaamisten buukkaus)
- Aktiivista, tavoitteellista ja pitkäjänteistä työskentelyotetta
- Kunnianhimoista ja kilpailuhenkistä asennetta sekä halua kehittyä myynnin rautaiseksi ammattilaiseksi
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa


Lisäksi eduksi katsotaan:
- Aiempi kokemus vastaavista tehtävistä ja asiakastapaamisista


Datscha tarjoaa sinulle:
- Datschalla menestyksekkäästä työstä ja ahkeruudesta palkitaan peruspalkan lisäksi provisiolla ja vuotuisella bonuksella - ei palkkakattoa!
- Haastavan työn ja innostavan työympäristön kansainvälisessä yrityksessä
- Mahdollisuuden päästä työskentelemään laadukkaan brändin ja kiinteistömarkkinoilla eniten käytetyn tietopalvelu- ja analysointityökalun myynnin parissa
- Mahdollisuuden kehittyä kiinteistöalan digitalisaation ammattilaiseksi
- Toimiston keskeisellä sijainnilla Eteläesplanadilla
- Datscha on osa ruotsalaista Stronghold Invest Ab –konsernia, johon kuuluvat myös Newsec ja Niam. Stronghold-konsernilla on erittäin vahva jalansija pohjoismaisilla kiinteistömarkkinoilla, joten Datscha avaa loistavasti ovet myös urakehitykselle
- Datschalla on työntekijöilleen perustyöterveydenhoitoa kattavampi paketti ja eläkevakuutus
- Lisäksi Datscha huolehtii työntekijöidensä koulutuksesta ja kehittymisestä kattavan perehdytyksen ja jatkuvan koulutuksen avulla


Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä CV:si ja hakemuksesi englannin kielellä PDF-muodossa viimeistään keskiviikkona 21.11.2018 täältä: https://apply.atalent.fi/datscha-account-manager-11-2018 . Lisää hakemukseesi alustava palkkatoiveesi sekä mahdollinen aloitusajankohta.

Lisätietoja hakuprosessista: hakudokumenttien läpikäynti ja potentiaalisten hakijoiden haastattelut puhelimitse aTalentin kanssa. Henkilökohtaiset haastattelut Datschalla. Huomioithan, että käsittelemme hakudokumentteja saapumisjärjestyksessä ja voimme edetä hakuprosessissa jo hakuajalla ennen hakuajan päättymistä sopivan henkilön löydyttyä. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Laura Seppä (p. 040 557 93 89, laura.seppa[at]atalent.fi).
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Diakonia-ammattikorkeakoululle, Porin yliopistokeskukselle, Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
Datscha
Yhteyshenkilö :
Laura Seppä / aTalent Recruiting
Puhelin:
040 557 93 89
Sähköpostiosoite:
laura.seppa@atalent.fi
Katu- tai PL-osoite:
Eteläesplanadi 2
Postinumero ja -toimipaikka:
00130 Helsinki
Www-sivut:
http://datscha.fi/
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 8.11.2018
Tyyppi:
Työpaikka
Viimeinen hakupäivä:
18.11.2018
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Tyyppi: Täysipäiväinen, vakituinen
Suositusvuosikurssi: Vastavalmistunut – myyntiuransa alkuvaiheessa oleva
Toivottu aloituspäivämäärä: Heti sopimuksen mukaan
Työaika: 37,5 h/vko
Sijainti: Kumitehtaankatu 5, 04260 Kerava
Haku-DL: 18.11.2018

TalentAdore Ltd tuo inhimillisyyden takaisin rekrytointiin. Kehittämämme ratkaisu, Virtuaalinen rekrytointiassistentti (VRA), yhdistää rekrytointijärjestelmän (ATS), edistyneen kommunikaatioteknologian sekä älykkään automaation. Sen avulla työnantajat pystyvät kommunikoimaan työnhakijoiden kanssa yksilöllisesti koko rekrytointiprosessin ajan. Positiivinen hakijakokemus parantaa työnantajamielikuvaa, ja yritys parantaa mahdollisuuksiaan löytää sopivimmat työntekijät vaivattomammin. Samanaikaisesti kaikki työnhakijat hyötyvät tietämällä koko ajan, mikä heidän tilanteensa on rekrytointiprosessissa. Prosessin päätteeksi jokainen työnhakija, joka ei tule valituksi, saa myös täysin henkilökohtaisen palautteen. Palaute mahdollistaa hakijan kehittymisen kohti unelmiensa työpaikkaa.

TalentAdore on perustettu vuonna 2014 kahden yrittäjän Saku Valkaman ja Joni Latvalan toimesta. Kolmessa vuodessa olemme kasvaneet 11 henkilöä työllistäväksi yritykseksi, joka tähtää nyt maailmanlaajuiseen menestykseen.

TalentAdore hakee nyt motivoitunutta ja potentiaalista tekijää viemään TalentAdoren tuotteen laajamittaisemmin sinne, missä siitä on hyötyä – asiakkaille. Rooliin on tarjolla lentävä lähtö, sillä asiakaskentässä TalentAdoren järjestelmästä ollaan jo valmiiksi kiinnostuneita. Tarjolla olisikin heti alkuun tuntuva määrä mielenkiintonsa ilmaisseita kontakteja, joista Account Managerin on määrä jalostaa pitkäaikaisia, tyytyväisiä asiakkaita. Alkuvaiheessa toimenkuvan fokus onkin ”lämpimien” liidien kontaktointi ja myyntiprosessin edistäminen niin pienten kuin isojenkin yritysten kanssa. Kartoittamatonta asiakaspotentiaalia löytyy kuitenkin erityisesti kansainvälisiltä markkinoilta, mutta myös Suomesta, joten henkilöltä odotetaan myös halua ja kyvykkyyttä proaktiivisempaankin asiakashankintaan. Yhtä kaikki, Account Manager tulee vastaamaan koko myyntiprosessin hoitamisesta pääasiallisena asiakasvastuullisena henkilönä. Puhelimitse tapahtuvan ensikontaktin jälkeen myyntiprosessin edistäminen tapahtuukin kasvokkain ensin demonstraation ja sitten mahdollisten jatkotapaamisten kautta jatkuen aina tarjousten tekemiseen ja kauppojen sinetöimiseen asti. Klousaamisen yhteydessä henkilö myös tarvittaessa avustaa järjestelmän käyttöönotossa IT-tiimiä. Tehtävään sisältyvästä itsenäisestä vastuusta huolimatta tiimityötä suosiva TalentAdore tarjoaa positioon erityisesti toimitusjohtajan, teknologiajohtajan ja markkinointipäällikön tuen.

Kaupallinen koulutus tai kokemus rekrytointialalta antavat varmasti hyvät eväät tehtävässä menestymiseen. Lisäksi aiempi myyntikokemus erityisesti yrityspuolelta toimii luonnollisesti hyvänä pohjana. Ennen kaikkea Account Managerilta odotetaankin valmiutta viedä pitkiäkin myyntiprosesseja maaliin, jolloin systemaattinen työote ja periksiantamattomuus nousevat arvoonsa. Koska tehtävässä on kyse ratkaisutyylisestä järjestelmämyynnistä, yhdistyvät haetussa henkilössä niin tekninen kiinnostus kuin kyvykkyys luoda ja ylläpitää tehokkaasti suhteita ja neuvotella eri organisaatiotasojen edustajien kanssa toimitusjohtajasta HR-johtajan kautta aina IT-johtoon, asiakastyytyväisyyttä vaalien. Toimintaympäristönä TalentAdore edustaa startup-maailmaa, joten tehtävään etsitty henkilö kestää epävarmuutta ja kykenee oma-aloitteiseen työnsä johtamiseen silloinkin, kun valmiita toimintatapoja ei vielä ole olemassa. Kolikon kääntöpuolena tehtävässä menestyminen takaa erittäin hyvät ansaintamahdollisuudet (pohjapalkka + provisiot) sekä mahdollisuuden myös omistaa yritystä.

Edellytämme:

- Halua tehdä kokonaisvaltaista myyntiä
- Kosketusta myyntityöhön ja sen arkeen
- Kykyä viihtyä ja menestyä startup-henkisessä ympäristössä
- Kiinnostusta järjestelmäratkaisuja kohtaan
- Erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja ihmisläheisyyttä
- Sujuvan suomen kielen lisäksi myös sujuvan englannin kielen

Katsomme eduksi:

- Aiemman B2B-myyntikokemuksen
- Aikaisemman työkokemuksen rekrytointialalta tai HR:n puolelta
- Korkeakoulutasoisen tutkinnon (AMK tai yliopisto)
- Järjestelmällisen otteen työhön
- Käyttökelpoisen ruotsin kielen taidon

Talentadore tarjoaa:

- Mahdollisuuden päästä tekemään ison mittakaavan myyntiä lupaavista lähtökohdista – ja ansaitsemaan sen mukaisesti
- Mahdollisuuden päästä mukaan kansainvälisille markkinoille tähtäävään vahvalla taustatuella varustettuun yritykseen
- Mahdollisuuden edetä vaativampiin tehtäviin tai jopa ulkomaankomennukselle suotuisan kehityksen niin salliessa
- Tiiviin ja lämminhenkisen työyhteisön, jossa tiimityö on arvossaan ja kaikki ovat osa ”samaa perhettä”
- Hyvät etätyömahdollisuudet

Jos olet etsimämme Account Manager lähetä ansioluettelosi sekä hakemuskirjeesi PDF-muodossa viimeistään 18.11.2018 täällä: https://apply.atalent.fi/talentadore-account-manager-11-2018. Kerrothan hakemuksessasi myös palkkatoiveesi, sekä milloin voisit aloittaa työt!

Lue lisää TalentAdoresta osoitteessa: https://talentadore.com/fi/. Tehtävästä ja hakuprosessista voit kysyä lisää aTalentin Recruitment Consultant Otto Seppälältä (otto.seppala[ät]atalent.fi, +358 44 0550 317).
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
TalentAdore
Yhteyshenkilö :
Otto Seppälä / aTalent Recruiting
Puhelin:
+358 44 0550 317
Sähköpostiosoite:
otto.seppala@atalent.fi
Katu- tai PL-osoite:
Kumitehtaankatu 5
Postinumero ja -toimipaikka:
04260 Kerava
Www-sivut:
https://talentadore.com/fi/
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 5.11.2018

Quality Manager

Tyyppi:
Työpaikka
Työn/harjoittelun alkamis- ja päättymisaika:
Negotiable
Viimeinen hakupäivä:
25.11.2018
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Type: Full-time, permanent
Preferred background: End of studies - graduated
Work hours: 37,5 hours per week
Starting date: Negotiable
Location: Primarily in Helsinki, Finland
Application deadline: 25.11.2018

Ductor is a global biotech company that is changing the world through groundbreaking innovation, design, and the circular economy. Our ambition is to fight climate change, produce renewable energy, and solve the increasing food demand and waste accumulations challenges.
Ductor was founded in 2009 in Helsinki, Finland. Today we operate globally in North America, Europe, and Asia. One day we’ll be everywhere.

That is what we do. That is why we are here, come and join us.

As Ductor’s business expands, we are looking for a curious Quality Manager to join its international team in Helsinki, Finland. Plant deliveries are Ductor’s core business and as a Quality Manager, you will be responsible for quality assurance during delivery. Additionally, development and maintenance of operational processes will also fall within the role’s responsibilities, as they affect the quality of deliveries either directly or indirectly.

More specifically, this is a new and interesting position, and as a Quality Manager your main ambition will be to create, document and implement a quality management system for Ductor, and to ensure its future evolvement and compliance to constantly improve quality. Moreover, this task will include planning and execution of internal audits to check that the quality management system is fully operational and demonstrate that it meets the standards. As quality management is as much a science to have a process approach to quality as it is an art to manage people, you will also be responsible of not just evaluating the core business and implementing a new quality management system but also of providing quality training for the whole personnel of Ductor.

We are looking for an ambitious person and a talented problem solver with relevant technical studies as well as knowledge of and genuine interest towards everything related to quality. Thus, an understanding of quality management and its importance for company success as well as eagerness to learn new things is far more important than previous work experience within quality management - even though it is considered as a strong plus!

We require you to have:

- A Bachelor’s degree (or higher) from a technical field of studies
- Previous experience with quality systems as well as genuine interest towards everything related to quality
- An open-minded and target-oriented attitude as part of your DNA
- Good technical understanding and hands-on approach
- Readiness to travel internationally
- Very good command of both written and spoken English


We consider as an asset:

- Previous experience in international organizations and/or within process industry
- Proficiency in Finnish

Ductor can offer you:

A versatile and interesting assignment in a growing company, where you will be able make your mark in the development of the company. Besides offering versatility and something of great interest, Ductor offers you a truly meaningful assignment in the fight against climate change; you will get to be in the frontline to solve global challenges with interesting products and motivating and knowledgeable team. Moreover, Ductor offers you a truly international working environment, where international travel may be required up to 20 % of your time. Last but certainly not least, Ductor offers you countless of opportunities to learn, develop and grow.

Sound like you? Please submit your application letter and CV by latest November 25th here: https://apply.atalent.fi/ductor-quality-manager-11-2018 . Please mention your salary request and possible starting date in your application documents.

You can familiarize yourself with Ductor here: https://ductor.com/. For more information about the recruitment process contact aTalent’s Recruitment Manager Mikaela Johansson (+358 50 351 2400, mikaela.johansson[at]atalent.fi).

In this position you will be employed directly to Ductor.
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Diakonia-ammattikorkeakoululle, Porin yliopistokeskukselle, Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
Ductor
Yhteyshenkilö :
Mikaela Johansson / aTalent Recruiting
Puhelin:
+358 50 351 2400
Sähköpostiosoite:
mikaela.johansson@atalent.fi
Katu- tai PL-osoite:
Viikinkaari 4
Postinumero ja -toimipaikka:
00790 Helsinki
Www-sivut:
https://ductor.com/
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 8.11.2018

Apple-myyjäksi joulusesonkiin

Tyyppi:
Työpaikka
Työn/harjoittelun alkamis- ja päättymisaika:
11.12.-29.12.2018
Viimeinen hakupäivä:
18.11.2018
Työstä/harjoittelusta maksettava palkka (€):
Sopimuksen mukaan
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Nautitko ihmisten kanssa työskentelystä? Saatko usein palautetta positiivisesta ja energisestä asenteestasi? Mikäli kyllä, voit olla etsimämme Apple-myyjä!

Me Studentworkillä etsimme asiakkaallemme Applelle asiakaslähtöisiä myyjiä Turkuun ja Raisioon joulusesongin ajaksi 11.12.-29.12.2018. Tehtävänäsi on työskennellä Applen osastolla ja laadukkaalla palveluasenteella edistää edustamisesi tuotteiden myyntiä, tarjoten asiakkaille juuri heille parhaiten sopivaa Apple-kokonaisratkaisua.

Menestyt tehtävässä, mikäli:

Olet sosiaalinen ja hyvin ihmisten kanssa toimeen tuleva
Sinulla on aitoa kiinnostusta myyntiä kohtaan
Olet kiinnostunut Applen tuotteista
Olet joustava työaikojen suhteen
Olet tehtävään kuin luotu, mikäli innostut asiakaskohtaamisista, sinulla on halukkuutta oppia uutta ja omaat ”can do”-asennetta. Osaat toimia vaihtelevissa palvelutilanteissa ja itse etsiä ratkaisuja vastaan tuleviin kysymyksiin. Aikaisemmasta asiakaspalvelutyöstä ja englanninkielen osaamisesta on etua valinnassa menestymiselle. Tämä tehtävä sopii sinulle, joka kaipaat hieman lisätienestejä esimerkiksi opintojen oheen tai lisää kokemusta myynnillisestä työstä. Työt alkavat sopimuksen mukaan tuotekoulutuksella.

Etsimme tehtävään useita henkilöitä. Tehtävään valitut henkilöt työllistyvät Studentworkin kautta määräaikaiseen työsuhteeseen. Työaikasi määräytyvät liikkeiden aukioloaikojen mukaan, ja täsmentyvät työsuhteen alkaessa.

Kuulostaisiko tämä sinun paikaltasi?

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian ja viimeistään 18.11.2018. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana ja paikat täytämme sopivien henkilöiden löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Consultant Manager Katriina Karlsson (p. +358 (0) 50 383 9295 tai katriina.karlsson@studentwork.com).

Hae tästä: http://bit.ly/2PGPBLt
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Diakonia-ammattikorkeakoululle, Porin yliopistokeskukselle, Satakunnan ammattikorkeakoululle, Turun yliopiston opettajankoulutuslaitokselle (Rauma)
Työnantaja:
Apple | Studentwork
Sähköpostiosoite:
katriina.karlsson@studentwork.com
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 7.11.2018

Tie- ja katusuunnittelija

Tyyppi:
Työpaikka
Viimeinen hakupäivä:
20.11.2018
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Tyyppi: Vakituinen, täysipäiväinen (osa-aikaisuus mahdollista alkuun)
Haettu tausta: Valmistunut - Opintojen loppuvaihe
Toivottu aloituspäivämäärä: Mahdollisimman pian, neuvoteltavissa
Työaika: 38 h/vko, neuvoteltavissa
Sijainti: Lauttasaari, Helsinki
Haku-DL: Tiistai 20.11.

WSP on eri osaamisaloja yhdistelevä yhdyskuntarakentamisen asiantuntijayritys. Autamme asiakkaitamme luomaan uutta ja korjaamaan vanhaa. Suunnittelemme, tutkimme, konsultoimme ja muotoilemme rakennettua ympäristöä viihtyisäksi niin, että se kestää ja luo kilpailukykyä. Meillä työskentelee yli 650 asiantuntijaa eri puolilla Suomea. Suomen WSP on osa globaalia WSP:tä, jossa työskentelee noin 43 600 asiantuntijaa 500 toimistossa ympäri maailmaa.

WSP etsii nyt täydennystä tie- ja katusuunnittelutiimiinsä Helsingin Lauttasaareen! Tässä suunnittelijan tehtävässä pääset suunnittelemaan erilaisia tie-, katu- ja ratahankkeita. Tällä hetkellä työstämme esimerkiksi Helsinkiin Kruunusillat -hankkeen infraa, Fallkullan alueen asemakaava-aluetta, Helsinginkadun saneeraussuunnitelmia sekä Espooseen Finnoon uuden kaupunginosan pääkatuja. Teemme tällä hetkellä myös yhteistyötä Liikenneviraston sekä ELY-keskuksen kanssa.

Monipuolisessa tehtävässä työtehtäväsi koostuvat aluksi suunnittelua avustavista työtehtävistä, kokemuksen karttuessa pääset kehittymään suunnittelijana ja ottamaan vastuuta työstäsi itsenäisesti. Pääset myös tekemään kustannuslaskelmia, raportteja sekä työselostuksia. Tehtäviisi kuuluu jatkossa myös tarjouslaskentaan osallistuminen.

Etsimämme henkilö on ennen kaikkea motivoitunut ja luotettava henkilö. Sinun tulisi olla valmistunut tai valmistumassa oleva insinööri tai diplomi-insinööri, jolta löytyy jo jotain aiempaa kokemusta suunnittelutehtävistä esimerkiksi kesätöiden tai harjoitteluiden kautta. Tehtävässä menestymisen varmistamiseksi edellytämme relevanttia opintotaustaa. Tehtävään saat hyvän perehdytyksen avoimessa, rennossa ja vastaanottavaisessa työyhteisössä sekä kannustavan tiimin tuen.

WSP tarjoaa sinulle erinomaisen tilaisuuden päästä tutustumaan todella monipuolisiin ja mielenkiintoisiin projekteihin. Katso tästä tarkemmin millaisissa projekteissa olemme olleet mukana: https://www.wsp.com/fi-FI/toimialat/joukko-ja-raideliikenne.

Oletko etsimämme suunnittelija WSP:lle? Lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveen kera viimeistään tiistaina 20.11.18 mennessä tämän https://apply.atalent.fi/wsp-finland-oy-tie-ja-katusuunnittelija-11-2018 kautta. Kerrothan hakukirjeessäsi mahdollisen aloituspäiväsi. Pyydämme sinua toimittamaan hakudokumenttisi PDF-muodossa.

WSP:stä voit lukea lisää osoitteessa www.wsp.com/fi-FI. Lisätietoja hakuprosessista sekä tehtävästä antaa aTalentin Recruitment Manager Cécil Fagerström (050 505 3170, cecil.fagerstrom[at]atalent.fi).
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
WSP Finland Oy
Yhteyshenkilö :
Cécil Fagerström / aTalent Recruiting
Puhelin:
050 505 3170
Sähköpostiosoite:
cecil.fagerstrom@atalent.fi
Katu- tai PL-osoite:
Heikkiläntie 7
Postinumero ja -toimipaikka:
00210 Helsinki
Www-sivut:
www.wsp.com/fi-FI
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 6.11.2018

Elementti- ja jännebetonisuunnittelijoita

Tyyppi:
Työpaikka, Harjoittelupaikka
Työn/harjoittelun alkamis- ja päättymisaika:
sopimuksen mukaan
Viimeinen hakupäivä:
30.11.2018
Työstä/harjoittelusta maksettava palkka (€):
sopimuksen mukaan
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Oletko kiinnostunut tuotannon yhteydessä suoritettavasta suunnittelusta?

Opiskeletko rakennus- tai talotekniikan alaa tai oletko juuri valmistumassa alan tutkintoon? Etsitkö harjoittelupaikkaa, opinnäytetyölle aihetta, työpaikkaa opintojen ohelle tai kokoaikaista työtä?

Parma Oy on Consolis-konserniin kuuluva betonirakentamisen asiantuntija ja markkinajohtaja Suomessa. Toimimme 11 paikkakunnalla ympäri Suomen. Työllistämme noin 750 henkilöä ja vuoden 2017 liikevaih-tomme oli 187 miljoonaa euroa. Consolis on Euroopan suurin betonitekniikkaan perustuvien ratkaisujen tuot-taja ja betonisten valmisosien valmistaja, joka toimii 30 maassa.

Haemme

ELEMENTTI- JA JÄNNEBETONISUUNNITTELIJOITA

Vantaan, Nurmijärven, Kotkan ja Kangasalan toimipisteisiimme. Myös muut toimipisteemme voivat tulla ky-seeseen (Nummela, Hyrylä, Rusko tai Tallinna).

Suunnittelijamme työskentelevät pääosin asuinrakentamiseen liittyvän elementtisuunnittelun (väliseinät, on-telolaatat, hissikuilut) sekä asuin- ja toimitilarakentamisen jännebetonituotteiden punossuunnittelun parissa.

Osallistut projektiemme betonielementtien suunnitteluun nykyaikaisilla työvälineillä (Tekla Structures – oh-jelmisto). Kokemuksesi mukaan sinulla on mahdollisuus osallistua myös erilaisiin kehityshankkeisiin.

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvia opintoja (esim. rakennus- tai talotekniikka), tarkkaa työskentelytapaa sekä itsenäistä otetta työhön ja halua kehittyä betonirakentamisen suunnittelun ammattilaiseksi. Aiempi ko-kemus elementtisuunnittelusta luetaan eduksesi – aiempi työkokemus ei kuitenkaan ole välttämätön, koulu-tamme ja opastamme sinut tehtäviin! Kommunikoit sujuvasti suomeksi, hyvä englannin kielen taito luetaan myös eduksesi.

Tarjoamme sinulle loistavan mahdollisuuden kehittyä tulevaisuuden osaajaksi betonirakentamisen suunnit-telijana; pääset kehittymään osaavien kollegoiden kanssa, organisaatiossa, jossa työsi koetaan tärkeäksi! Meillä riittää suunnittelijoille töitä myös tulevaisuudessa; tavoitteemme on jatkossa suunnitella kaikki tuot-teemme itse. Perehdytämme sinut tehtäviin sekä tarjoamme organisaatiomme ja tuotesuunnittelutiimimme vahvan tuen.

Lisäksi teemme yhteistyötä opinnäytetöihin liittyen – mikäli sinulla on opintoihisi liittyvän opinnäytetyön / insinöörityön aihe pohdinnassa, ole rohkeasti yhteydessä meihin!

Tule mukaan kasvavaan joukkoomme!

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi 30.11.2018 mennessä henkilöstön kehittämis-päälliköllemme osoitteella elina.sollasvaara@parma.fi. Kerro hakemuksessasi opinnoistasi, milloin voisit aloittaa tehtävässä sekä miltä paikkakunnalta ensisijaisesti haet työtä.

Lisätietoja tehtävistä antavat suunnittelupäälliköt Pasi Salmela (elementtisuunnittelu) puh. 020 577 5161 sekä Tommi Heikkinen (jännebetonisuunnittelu) puh. 020 577 5717.
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
Parma Oy
Yhteyshenkilö :
Elina Sollasvaara
Sähköpostiosoite:
elina.sollasvaara@parma.fi
Www-sivut:
www.parma.fi
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 5.11.2018

Project Engineer, Energy Spare Parts

Tyyppi:
Työpaikka
Työn/harjoittelun alkamis- ja päättymisaika:
12kk määräaikainen työsuhde, aloitus mahdollisimman pian.
Viimeinen hakupäivä:
15.11.2018
Työstä/harjoittelusta maksettava palkka (€):
Sopimuksen mukaan
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Studentwork etsii asiakkaalleen Valmet Technologies Oy:lle Project Engineeria Tampereelle Energy Spare Parts -tiimiin.

Tehtävässä tulet olemaan vastuussa varaosaprojekteista. Päivittäisiin tehtäviisi kuuluu muun muassa teknisten määrittelyiden sekä varaosatarjousten laatimista asiakkaille, hinnoittelua, tilausten käsittelyä, hankintojen tekemistä sekä asiakirjojen käsittelyä. Tulet aktiivisesti työskentelemään yhdessä maailmanlaajuisten alueorganisaatioiden kanssa sekä tukemaan tarvittaessa myyntiä.

Etsimällämme henkilöllä on tehtävään soveltuva tekninen koulutustausta sekä hyvä ongelmanratkaisukyky. Toimit hyvin paineen alla, sillä varaosabisnes on ajoittain hektistä. Olet asiakaslähtöinen henkilö ja sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot. Voit olla urasi alkuvaiheessa – tärkeintä meille on, että teet työtä suurella intohimolla!

Tarjoamme sinulle haastavan position ja mahdollisuuden hyödyntää projektinhallintataitoja globaalissa ympäristössä.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:
•Teknistä koulutustaustaa (esim. AMK)
•Asiakaslähtöistä, palveluhenkistä ja positiivista can do –asennetta.
•Kykyä omaksua nopeasti uusia asioita ja järjestelmiä
•Hyviä IT-taitoja (MS Office, ERP)
•Kykyä lukea teknisiä piirustuksia ja asiakirjoja
•Haluat työskennellä osana tiimiä, sinulla on kyky omaksua nopeasti uusia asioita.
•Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa.

Tulet työllistymään Studentworkin kautta 12 kuukauden mittaiseen kokoaikaiseen ja määräaikaiseen työsuhteeseen. Tämän jälkeen sinulla on hyvät mahdollisuudet työllistyä Valmetille. Työpisteesi sijaitsee Tampereella.

Hakuohjeet:
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera mahdollisimman pian linkin kautta: https://www.studentwork.fi/job?id=71843. Tehtävä täytetään heti soveltuvan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Studentworkin Senior Consultant Manager Hanni Lehmusvirta, puh. 050 401 0539.
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Satakunnan ammattikorkeakoululle
Työnantaja:
Studentwork / Valmet Technologies Oy
Yhteyshenkilö :
Hanni Lehmusvirta
Sähköpostiosoite:
hanni.lehmusvirta@studentwork.com
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 5.11.2018

Kundrådgivare, OP

Tyyppi:
Työpaikka
Viimeinen hakupäivä:
13.11.2018
Työn kuvaus. Mitä osaamista tehtävän hoitaminen edellyttää, jne?:
Vi söker kundrådgivare till den privata försäkringssidan på OP i Tammerfors.

Som kundrådgivare kommer du att hjälpa kunder i försäkringsfrågor både på finska och svenska. Du tar hand om kundkontakter via telefon, chatt och meddelanden. Ditt mål är att lösa kundens problem med en gång. Detta innebär mod att fatta beslut, en förmåga att lyssna och erbjuda den bästa möjliga lösning till kundens behov.

Förutom inbound kundkontakter är du aktivt i kontakt med kunderna och du kan identifiera försäljningsmöjligheter och har mod att ta tag i dem.

I den här uppgiften kommer du att kunna arbeta med intressanta och mångsidiga uppgifter i den främsta raden i försäkingsvärlden. Du får en omfattande introduktion och dessutom hjälper experter och entusiastiska kollegor dig och stöder i en arbetsmiljö som konstant utvecklas.

Är du en ¨match¨ till denna uppgift?

Du är kundorienterad och kundtillfredsställelse är viktigt för dig. Du betjänar kunder med en glad attityd och på ett lösningsorienterat tillvägagångssätt. Du njuter av målen och arbetar aktivt för att uppnå dem. Du lär dig snabbt nya saker och du vill lära dig nytt. Du har goda interaktionsförmågor och när du märker en försäljningsmöjlighet tar du den. Det är viktigt att det känns bekvämt att prata med kunderna per telefon men även via mail



Som fördel beaktas:

- Tidigare erfarenhet av kundservice, telefon arbete och försäljning

- Lämplig utbildning

- Eventuell arbetslivserfarenhet inom försäkringsbranschen



Detta är ett konsultuppdrag då du blir anställd av oss på Studentwork och arbetar ute hos vår kund. Konsultuppdraget är inledningsvis på 12 månader med ambition om förlängning. Uppdraget startar så fort vi hittat rätt talang.

Arbetet börjar med en induktionsperiod på 4-6 veckor, då arbetsmängden är 37,5h/vecka. Efter induktionsperioden är arbetsmängden 20-37,5 / vecka och arbetstiden är på vardagar från 7.50 till 22.05. Under induktionsperioden ska du kunna arbeta 37,5h per vecka. Vi hoppas också att du kommer att kunna arbeta på kvällarna och vid behov på lördagar.

En drogtest utförs och kreditinformationen kontrolleras.

Instruktioner för ansökan

Om du känner att du är den person vi söker, skicka in din ansökan med CV via länken nedan så snart som möjligt, senast den 13.11.2018. Vi börjar genomgången av ansökningarna och intervjuar sökande redan före ansökningsperiodens utgång. För mer information, kontakta Studentworks konsultchef Wilma Vilen (wilma.vilen@studentwork.com, 0409402670) eller team ledare från OP Juha Helin (0406576772).

https://www.studentwork.fi/job?id=73759
Haluan, että avoin työpaikka ilmoitetaan:
Diakonia-ammattikorkeakoululle, Porin yliopistokeskukselle, Satakunnan ammattikorkeakoululle, Turun yliopiston opettajankoulutuslaitokselle (Rauma)
Sähköpostiosoite:
wilma.vilen@studentwork.com
Ilmoituksen jättöpäivämäärä: 31.10.2018